På begäran

Efter ett enormt påtryck och en stor efterfrågan från omgivingen så är det dax att blotta mitt liv lite igen.

Here we go!

Efter att ha levt i ett litet mörker pga av orättvisa åkommor så är nu allt på uppgång igen. Ljuset i tunneln är ett faktum och plötsligt så leker livet igen. Och med en bakåtitt så inser man att man aldrig ska ta något för givet och att livet inte alltid blir som man tänkt sig. Men det kan bli bra ändå.

Nu är allt på uppsving och planerna för framtiden spirar.
Vill inte avslöja så mycket ännu, men snart så kommer det. Vill inte nämna så mycket innan jag vet åt vilket håll det bär.
Och hur mycket jag än gillar mina sysslor på dagarna nu så är 8 år en lagom tid att lägga känner jag.
Dax att söka nya utmaningar och jag har hittat mitt kall.

Jag är lika livrädd som hård i kampen om att föra det här framåt.
Men Sara sa till mig: "tänk Anna Anka"
Hon e fan inte mer än 3 äpplen hög, men inte en jävel sätter sig på henne.

Nu äter inte jag kycklingbrosk, jag har inga miljoner på banken som sätter respekt, men jag är också 3 äpplen hög. Har vi det gemensamt så...kan hon kan jag!
Folk kommer alltid ha åsikter om vad man gör och inte gör. Men så länge man bara gnäller om andra och inte gör nåt själv ska man nog bara vara tyst.

Så, jag ska genomföra det här.
Vad får man av att sitta på hemmet om 100 år och fundera på OM jag hade gjort si eller OM jag hade gjort så?
Vem fan tackar en för att man låter bli? Nej, tänker inte bli en lönnfet hundmänniska som sitter och snackar om folk som faktiskt genomför sina drömmar istället för att bara drömma om dom.

Nej, full fart framåt är det som gäller.

Så det så!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0