Ett gammalt inlägg

Men som fortfarande har samma känsla.


Kärlek

Att få en kram av sin dotter måste vara den mest underbara känslan man någonsin kan få.
En kram så lång att man aldrig tror hon kommer släppa.
Så varm och ärlig och full av kärlek så man blir tårögd.
Man kan inte annat än att älska det.
Ibland går jag in till henne när hon ligger och sover, luktar lite på hennes varma hud och tänker för mig själv, att jag måste vara den lyckligaste människan någonsin som får ha henne hos mig,.
Hon är det finaste, vackraste lilla monster jag har.
Även när tålamodet är på noll så älskar jag henne och varje gång jag skällt på henne så värker det i hjärtat.
När hon sover är hon så oskyldig. Då glömmer man alla förstörda saker, avklippta hår eller allt annat satyg.
Vad hon än kommer att hitta på i framtiden, vem hon än bestämmer sig för att bli, vem hon än kommer att älska så hoppas jag att jag alltid kommer få vara vid hennes sida.
Och jag hoppas att jag alltid kommer visa för henne hur mycket hon betyder för mig och att jag aldrig ska ta henne för givet.
Jag hoppas hon alltid kommer veta att jag älskar henne så oändligt.

Min prinsessa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0